Diindahání

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Tuesday, April 5, 2016

ကြ်န္ေတာ္ေနတဲ့ တိုင္းျပည္

ကြ်န္ေတာ္ေနတဲ့ တိုင္းျပည္ 

   ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

ေရးသူ။      ။ အိမ္ေဝးသူ(KZ)

အဲ့ဒီ့တိုင္းျပည္မွာ
ကုလားနဲ႔ ဝက္သားကို
တြဲၿပီးေျပာတဲ့ အက်င့္ရွိသူေတြ မ်ားလာတယ္။
(အဲ့ဒီ့ တိုင္းျပည္မွာ ကြ်န္ေတာ္ေနတယ္)

x
အဲ့ဒီ့တိုင္းျပည္မွာ
မွဳခင္းမွတ္ရာနဲ႔ မီဒီယာသတင္းေတြက
ဘာသာျခား(ကုလား)ဆိုတဲ့ ေဝါဟာရကို
သံုးစြဲသူေတြ မ်ားလာတယ္။
(အဲ့ဒီ့ တိုင္းျပည္မွာ ကြ်န္ေတာ္ေနတယ္)

x
အဲ့ဒီ့တိုင္းျပည္မွာ
ပညာတတ္အခ်ိဳ႕ရဲ႕ မ်က္စိတစ္ဘက္လည္း
သိသိသာသာႀကီး ေၾကာင္ေတာင္ကန္းေတြ ျဖစ္လာတယ္။
(အဲ့ဒီ့ တိုင္းျပည္မွာ ကြ်န္ေတာ္ေနတယ္)

x
အဲ့ဒီ့တိုင္းျပည္မွာ
ဘာသာျခားေတြနဲ႔ အေရာင္းအဝယ္မလုပ္ဖို႔
အံ့ဖြယ္တိုက္တြန္းတာေတြ မ်ားလာတယ္။
(အဲ့ဒီ့ တိုင္းျပည္မွာ ကြ်န္ေတာ္ေနတယ္)

x
အဲ့ဒီ့တိုင္းျပည္မွာ
လူထုရဲ႕ဟာကြက္ကိုသိလြန္းတဲ့ အစိုးရရွိတယ္။
အစိုးရရဲ႕ ရိုးလြန္းတဲ့ လွည့္ကြက္ေတြေအာက္မွာ
စီးေမ်ာေနၾကတဲ့ အမ်ားျပည္သူဆိုတာလည္း ရွိတယ္။
(အဲ့ဒီ့ တိုင္းျပည္မွာ ကြ်န္ေတာ္ေနတယ္)

x
အဲ့ဒီ့တိုင္းျပည္မွာ
သယံဇာတေတြ ေပါမ်ားသေလာက္
ထမင္းနပ္မွန္ေအာင္ မစားႏိုင္ၾကသူေတြ ရွိတယ္။
ပုစြန္တုပ္ကို ဖတ္စာအုပ္ထဲမွာသာျမင္ဖူးတဲ့ လူမမည္ေလးေတြ ရွိတယ္။
သိန္းေသာင္းခ်ီ လွဴ ဒါန္းႏိုင္တဲ့ ခတ္သစ္ေဝသႏၲရာေတြ ရွိတယ္။
ကမာၻပတ္ၿပီးေတာင္းစားေနတဲ့ ကမာၻေက်ာ္သူေတာင္းစားေတြ ရွိတယ္။
သူခိုးဆီက ဓားျပတိုက္တတ္တဲ့ လူတန္းစားတစ္ခ်ိဳ႕လည္း ရွိတယ္။
(အဲ့ဒီ့ တိုင္းျပည္မွာ ကြ်န္ေတာ္ေနတယ္)

x
တိုင္းျပည္ကို
မြဲျပာက်ေအာင္လုပ္ေနတဲ့ ေအာက္တန္းစားတစ္ခ်ိဳ႕နဲ႔
ဗုဒၶဘာသာကို
ညွိဳးႏြမ္းေအာင္လုပ္ေနတဲ့ သာသနာဖ်က္တစ္ခ်ိဳ႕ေၾကာင့္
အဲ့ဒီ့တိုင္းျပည္က
ကမာၻ႔အလယ္မွာ ေခါင္းမေဖာ္ဝံ့ေအာင္ လူသိမ်ားလာတယ္။
(အဲ့ဒီ့ တိုင္းျပည္မွာ ကြ်န္ေတာ္ေနတယ္)

x
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္...
ေသနတ္သံုးခ်က္ေဖာက္ရင္ ျငိမ္က်တတ္သြားတဲ့
အဲ့ဒီ့ ျပည္ေထာင္စု ျမန္မာႏိုင္ငံေတာ္ႀကီးမွာ ကြ်န္ေတာ္ေနတယ္။

-------------------

-------------------

No comments:

Post a Comment