အကုသိုလ္ကို ကုသိုလ္ထင္ေနတာ မွန္္္္ရဲ႕လား
•••••••••••••••••••••••••
ကုရ္ဗာနီအီးဒ္ေန႔ရဲ႕ ေန႔လည္ပိုင္းမွာ " အသားေတြကို ၾကြပ္ၾကြပ္အိပ္အမဲနဲ႔ ထည့့္္္ျပီးေတာ့ လူမ်ဳိးဘာသာ မခဲြျခားပဲ က်ေနာ္လိုက္လံေ၀မ်ွခဲ႔ရင္း "
တေနရာအေရာက္မွာ မင္းတို ့ကိုးကြယ္တာ အဓိပၸာယ္မရိွဘူးလို ့တခါေျပာဖူးတဲ့သူနဲ႔ ျပန္ေတြ႔ျပန္တယ္။ ထိုလူ၏အစ္ကိုကေတာ့ က်ေနာ့ထံမွ အသား ၁ ထုပ္ေတာင္းပါတယ္။ သူလည္းရိွေတာ့ က်ေနာ္သူ့ကိုလည္း လွမ္းေပးလိုက္ပါတယ္။ သူကေတာ့ မယူပါဘူး၊ မယူတဲ႕အျပင္ "အကုသိုလ္ လုပ္ျပီးကုသိုလ္လို႔ထင္တဲ့ မင္းကိုငါသနားလိုက္တာတဲ႔ေလ"
က်ေနာ္လည္း ေ၀စရာေတြက ရိွေသးတာနဲ႔ တိုတိုလြယ္လြယ္သာေခ်ပခဲ႔ပါတယ္။
(ပါဏၰာတိ ပါတာ ေ၀ဒါမဏိ သိကၤၡါ ဗတံသမာဒိ ရာမိ )
သူတပါးရဲ႕ အသက္ကို မသတ္ဖို ့ျမတ္စြာဘုရားရွင္ေဟာၾကားေတာ္မူတာ က်ေနာ္လက္ခံပါတယ္ " အကို "။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္သေဘာေပါက္ထားတာက "ျမတ္စြာဘုရားရွင္ သူေဟာတဲ႔ သူမ်ားအသက္ဆိုတာ "တိရိစာၦန္ကို မေဖၚညႊန္းထားပါဘူး။ လူလူျခင္းကိုသံုးထားတာပါ။ ဒါေၾကာင့္ "သူ"လို ့နာမ္စားသံုးထားတာေပါ့။
ျပီးေတာ့ ျမတ္စြာဘုရားရွင္ကိုယ္တိုင္သာ တိရိစာၦန္ လို ့ရည္ရြယ္ေဟာျကားခဲ့ရင္ "ဘာေျကာင့္ ၀က္ျဖဴသားကိုစားသံုးခဲ႔သလဲ? ဆိုတာ" စဥ္းစားစရာပါ။ ဘာသာတိုင္းကို အသီးသီးယူေဆာင္လာခဲ႔ေသာ
မိုးဇက္၊ ေဂါတမ၊ ေယရႈ၊ မဟာ၀ီရ၊ ခရစ္ရွနားနွင့္ ေနာက္ဆံုးျဖစ္ေသာ (မိုဟာမၼဒ္)صلي الله عليه وسلمတမန္ေတာ္တို ့သည္! ခရစ္ယာန္ဘာသာ၊ ဗုဒၶဘာသာ၊ ဟိႏၵဴဘာသာ၊ အစၥလာမ္ဘာသာတို ့ကိုယူေဆာင္လာခဲ႔တယ္။ ထိုလူပုဂၢိဳလ္ေတြဟာ အေဟာတမ်ဳိး အလုပ္တမ်ဳိးမလုပ္ခဲ႔ၾကတဲ႔ စံျပလူသားေတြပါ။ ဒါေၾကာင့္ ေဂါတမဘုရားရွင္ဟာ ၀က္ျဖဴသားစားခဲ့သည့္အတြက္ (ပါဏၰာတိ ပါတာ ေ၀ဒါမဏိ သိကၤၡါ ဗတံသမာဒိရာမိ)ဆိုသည္မွာ လူလူျခင္းတရားမဲ႔စြာမသက္ျဖတ္ဖို့ ညႊန္ၾကားထားျခင္းသာျဖစ္ေပသည္။ စဥ္းစားႄၾကည့္ပါ။ အကယ္၍တိရိစာၦန္ကိုပါ မသတ္ခိုင္းတာေသခ်ာရင္ "အရွင္ေဂါတမဟာ လိမ္လည္ေဟာၾကားခဲ႔သည္ဟု အဓိပၸါယ္ျဖစ္ေစနိုင္တယ္။ ေဂါတမဘုရားရွင္ဟာ အဘယ္မ်ွ လိမ္ညာေဟာၾကားျခင္း လံုး၀မရိွခဲ႔ေပ။ ၾကားနာေသာပရိသတ္၏ နားလည္မႈလဲြေနသည္သာျဖစ္နိုင္ပါတယ္လို ့"က်ေနာ္ရွင္းျပရင္း" သြားလိုက္ပါဦးမယ္ အကို "ဟုေျပာကာ ျပန္လာခဲ႔ေလတယ္။ "သူလည္းတခြန္းမွ ျပန္မဟပဲ"
ျငိမ္ခ်က္သားက်ေနျပီး ေဘးနားက က်ေနာ့္တို႔ ၂ေယာက္ စကားကိုနားေထာင္ေနေသာ သူ ၃ ေယာက္ကေတာ့ စပ္ဖ်ီးဖ်ီးႀကီးလုပ္ျပီး
က်ေနာ္ေပးလိုက္တဲ့ အမဲသားထုပ္ကိုကိုင္လ်က္သား "နဲ႔ေနာင္နွစ္ ဒီထက္မက လွဴနိုင္ပါေစလို ့" ဆုေပးေလရဲ႕ :)
( ေပးတဲ႕ဆုနဲ႔ျပည့္ပါေစ)
- မိုုုးရိပ္ (ဓမၼာသစၥာ)
No comments:
Post a Comment