Diindahání

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Wednesday, January 22, 2020

(၆)ႏွစ္သား ကေလး ကုရ္အာန္က်မ္းေတာ္ျမတ္ တစ္က်မ္းလံုး ႏႈတ္က်က္ေဆာင္



ေမာလ္ဒိုက္ ႏိုင္ငံမွ (၆)ႏွစ္သား ကေလး ကုရ္အာန္က်မ္းေတာ္ျမတ္ တစ္က်မ္းလံုး ႏႈတ္က်က္ေဆာင္

ကမာၻေပၚတြင္ က်မ္းျမတ္ကုရ္အာန္မွအပ အျခား ကုရ္အာန္ေလာက္ အရြယ္အစားရိွေသာ မည္သည့္က်မ္းကိုမွ သိန္းေထာင္ေပါင္းမ်ားစြာေသာ လူတို႔က ႏႈတ္က်က္ေဆာင္သည္မရိွပါ။

ေမာလ္ဒိုက္ႏိုင္ငံသား ယူဆုဖ္ ဘင္ မာဇင္ အမည္ရိွသားငယ္သည္ ထိုအဆို၏ အရွင္လတ္လတ္ သာဓကတစ္ခုပင္ ျဖစ္ေပသည္။ သူသည္ က်မ္းေတာ္ျမတ္ကုရ္အာန္ တစ္က်မ္းလံုးကို အာဂံုေဆာင္ၿပီးေနာက္ ေမာလ္ဒိုက္ႏိုင္ငံ၏ အသက္အငယ္ဆံုး ဟာဖိဇ္း ျဖစ္လာခဲ့သည္။ သူသည္ အသက္ ၆ ႏွစ္အရြယ္တြင္ စာမ်က္ႏွာ ၆၀၄ မ်က္ႏွာရိွေသာ ကုရ္အာန္က်မ္းေတာ္ တစ္က်မ္းလံုးကို ႏႈတ္တက္ေဆာင္ႏိုင္ခဲ့သည္။ ကုရ္အာန္က်မ္းေတာ္လာ အာယာတ္ေတာ္၏ သက္ေသခံျခင္းလည္း ေရာက္သည္။ ကုရ္အာန္က်မ္းေတာ္ အာယာတ္ (၅၄း၁၇) တြင္ 

وَلَقَدْ يَسَّرْنَا ٱلْقُرْءَانَ لِلذِّكْرِ فَهَلْ مِن مُّدَّكِرٍ
 ”

အဓိပၸာယ္- ထိုမွတစ္ပါး ဧကန္မလြဲ ငါရွင္ေတာ္ျမတ္သည္ ကုရ္အာန္က်မ္းေတာ္ျမတ္ကို က်က္မွတ္တရား ရယူႏိုင္ရန္အလို႔ငွာ  လြယ္ကူေစေတာ္မူခဲ့ရာ က်က္မွတ္တရား ရယူသူတစ္ဦး တစ္ေယာက္ရိွသည္ေလာ” ဟုေဖာ္ျပထားသည္။ အလႅာဟ္အသွ်င္ျမတ္သည္ က်မ္းေတာ္ကုရ္အာန္ကို အာဂံုေဆာင္ရန္ လြယ္ကူေအာင္ ျပဳလုပ္ထားေသာေၾကာင့္ ကမာၻတစ္ဝန္း ေထာင္ေသာင္းမက မ်ားစြာေသာ မြတ္စလင္တို႔သည္ ကုရ္အာန္က်မ္းျမတ္ကို အုပ္ျပည့္ အာဂံုေဆာင္ႏိုင္ျခင္း ျဖစ္ေပသည္။ 

ေမာလ္ဒိုက္ႏိုင္ငံ သာသနာ့ ဝန္ႀကီး ေဒါက္တာ အဟ္မတ္ ဇာဟီးရ္ အာလီက ကုရ္အာန္က်မ္းျမတ္ကို အာဂံုေဆာင္ခဲ့ေသာ အသက္ ၆ နွစ္အရြယ္ ယူဆုဖ္ဘင္ မာဇင္ကို သူ၏ ထူးထူးျခားျခား ေအာင္ျမင္မႈအတြက္  ခ်ီးက်ဴးခဲ့သည္။ ယူဆုဖ္ဘင္ မာဇင္ကို မာဇင္ကို သူ႕မိဘမ်ားႏွင့္အတူ သာသနာ့ေကာင္စီ ဝန္ႀကီးဌာနသို႔ ဖိတ္ေခၚ ေတြ႕ဆံုခဲ့သည္။ 




ေဒါက္တာ အဟ္မတ္ ဇာဟီးရ္သည္  ယူဆုဖ္ဘင္ မာဇင္ကို ဆုေပါင္းမ်ားစြာႏွင့္လည္း ခ်ီးျမႇင့္ဂုဏ္ျပဳခဲ့သည္။ ထို႔အျပင္  ယူဆုဖ္ဘင္မာဇင္ကို ႏိုင္ငံေတာ္ ကုရ္အာန္ဟာဖီဇ္ေတာ္မ်ား စာရင္းတြင္ မထည့္သြင္းမီ ကုရ္အာန္က်မ္းေတာ္ ေကာ္မတီ ေရွ႕ေမွာက္တြင္ ကုရ္အာန္က်မ္း တစ္အုပ္လံုးကို ရြတ္ဖတ္ျပခဲ့ေလသည္။ 




ကုရ္အာန္က်မ္းေတာ္ အာယာတ္ (၁၅း ၉) တြင္ -

إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا ٱلذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُۥ لَحَٰفِظُونَ
အဓိပၸာယ္- ဧကန္စင္စစ္ ငါအရွင္ျမတ္သည္ပင္လွ်င္  ဤ ဆံုးမဩဝါဒတည္းဟူေသာ ကုရ္အာန္က်မ္းေတာ္ျမတ္ကို ခ်ေပးသနားေတာ္မူခဲ့သည္။ ထိုမွတစ္ပါး ဧကန္မလြဲ  ငါအရွင္ျမတ္သည္ပင္လွ်င္ ယင္းဆံုးမဩဝါဒကို ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္ေတာ္မူမည့္ အရွင္ျမတ္ ျဖစ္ေတာ္မူေပသတည္း။” ဟု ေဖာ္ျပထားသည္။

ယူဆုဖ္ဘင္မာဇင္သည္ အသက္အငယ္ဆံုး ကုရ္အာန္က်မ္းျမတ္အာဂံုေဆာင္သူ အျဖစ္ သမိုင္းတြင္ခဲ့ေလသည္။ 


(နတ္မ်က္စိ  တင္ျပသည္။)


No comments:

Post a Comment