Diindahání

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Tuesday, November 17, 2015

ရခိုင္ျပည္နယ္၊ စစ္ေတြျမိဳ႔ ဒုကၡသည္စခန္းက ႐ိုဟင္ဂ်ာ မိန္းကေလး တဦး၏ အသံ (၁၄.၉.၂ဝ၁၄)
••••••••••••••••••••••••••••••••••

ရခိုင္တိုင္းရင္းသားေတြက က်မတို႔ကို မႏိွပ္စက္ မျခိမ္းေျခာက္ရင္ က်မတို႔က ဒုကၡသည္ျဖစ္မွာ မဟုတ္ဘူး ကိုယ္အိမ္ ကိုယ္ရြာ ကိုယ္ျမိဳ႔နယ္ နဲ႔ကိုယ္ ေနႏိုင္ရင္ေတာ့ ပို႔ေကာင္းမယ္ေပါ့ ဒါေပမယ့္ ခု ရခိုင္တိုင္းရင္းသား ေတြက က်မတို႔ ရိုဟင္ဂ်ာတိုင္းရင္းသား ကို ေမာင္းထုတ္တယ္ ႏိွပ္စက္တဲ့ အတြက္ေၾကာင့္ အခု က်မတို႔ ဒုကၡသည္စခန္းကိုေရာက္လာတာ ျဖစ္တယ္၊ ဒီဒုကၡစခန္းကို ေရာက္တာ ဒါ...မကေသးဘူး ကဲြကဲြျပားျပာနဲ႔ ေနၾကရတယ္ တခ်ိဳ႕က ႏုိင္ငံျခား ထြက္သြားကုန္ေတာ့ က်မတို႔ တစ္ခုတစ္စည္းထဲ ေနလို႔မရေတာ့ဘူး ဘယ္သူမဆို ၾကိဳးစားမႈပဲ လိုပါတယ္၊ က်မတို႔ ၾကိဳးစားရင္ တစ္ေန႔ က်မတို႔ ကိုယ္ျမိဳ႔နယ္ ကိုယ္ရြာ ကိုယ္အိမ္ကို ျပန္၀င္ရမယ္ ဆိုရင္ ေက်းမာေရး ၊ပညာေရးနဲ႔ အလုပ္ လုပ္ေတာ့ အတြက္ ပိုေကာင္းတာေပါ့ က်မကေတာ့ ဒုကၡသည္အားလံုး ကိုယ္အိမ္္ျပန္၀င္ႏိုင္ရင္ ေကာင္းမယ္လို႔ ျမင္ပါတယ္ ဒါေပမယ္႔ မနက္ျဖန္ ဘာျဖစ္လာမလဲ ဆိုတာ ကိုေတာ့ ၾကိဳမသိႏိုင္ဘူးေလ ျမန္မာအစိုးရ၊နဲ႔ ရခိုင္ျပည္နယ္အစိုးရ က က်မတို႔ကို အားလံုးကို ရိုဟင္ဂ်ာတိုင္းရင္းသား နဲ႔ အသိအမွတ္ျပဳျပီး က်မတို႔ ကိုယ္အိမ္ျပန္ဝင္ရင္ ပိုေကာင္းတာေပါ့ ကိုယ္ရြာ ကိုယ္အိမ္ကိုယ္ ေနျပီး၊ ပညာသင္ယူးရင္လည္ပိုေကာင္းတာေပါ့ အခု က်မတို႔ ဆင္းဆင္းရဲရဲနဲ႔ ဒုကၡသည္အျဖစ္ ေနလာတာ သံုးႏွစ္ေက်ာ္ျပီး တစ္သက္ရိွေနျပီး ဒါတင္မကဘူး သူမ်ားေကြ်းတာစားျပီး သူမ်ားလက္ေအာက္မွာပဲ အျမဲေနေတာ့ ခံရတာေတြလည္း မသက္သာေတာ့ဘူး ေနလို႔မေပ်ာ္ေတာ့ဘူး ကိုယ္ရြာ ကိုယ္အိမ္ျပန္ခ်င္တယ္၊၊
ပညာေရးအခြင့္အလမ္းသည့္ လူငယ္အတြက္ အေရးၾကီးဆံုး ျဖစ္ေၾကာင္း ယခု မိမိတို႔ ရိုဟင္ဂ်ာလႊတ္ေတာ္ ေခါင္းေဆာင္မ်ားက မိမိတို႔ အတြက္ ၾကိဳးစားေနေသာ္လည္း ဒုကၡစခန္းတြင္း ပညာေရးပ်က္စီးေနသည္႔ လူငယ္မ်ားကို ပညာမသင္အတြက္ လိုအပ္ေၾကာင့္ ယင္းတို႔ ေျပာျခင္းမွာ တိုင္းျပည္တိုးတက္ရန္ ျဖစ္ေၾကာင္းမဘဲ မယ္ကဆိုသည္ ျမိဳ႔နယ္တြင္း လံုလံုျခံဳျခံဳ ေနရသူမ်ားႏွင္႔ အခြင့္အေရး တန္းတူရရိွႏိုင္ရန္ အတြက္ မိမိတို႔ ၏ ရိုဟင္ဂ်ာ လႊတ္ေတာ္ ေခါင္းေဆာင္ မ်ားက ယခုအခ်န္ကတည္းကပင္ ၾကိဳးစားျပီး ေကာင္းေကာင္း မြန္မြန္လုပ္ေပးဖို႔ လိုအပ္ေၾကာင္း မဘဲမယ္ကေျပာသည္၊

Byး Blogger soe

No comments:

Post a Comment