Diindahání

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Saturday, November 21, 2015

က်ေနာ္ မြတ္စလင္ပါ၊ က်ေနာ္ အၾကမ္းဖက္သမား မဟုတ္ပါ၊

က်ေနာ္ မြတ္စလင္ပါ၊ က်ေနာ္ အၾကမ္းဖက္သမား မဟုတ္ပါ၊ က်ေနာ့္ကိုယုံၾကည္ရင္ ေပြ႕ဖက္ပါ။

ပါရီ၊ ႏို၀င္ဘာ - ၁၉ ။ ။ လူေပါင္း၁၀၀ေက်ာ္ေသဆုံးခဲ့ရသည့္ အၾကမ္းဖက္ တုိက္ခိုက္မႈမ်ားအၿပီး ရက္အနည္းငယ္အၾကာတြင္ မြတ္စလင္အမ်ိဳးသားတစ္ဦးက ပါရီျပည္သူ႔ရင္ျပင္တြင္ မတ္တပ္ရပ္ လိုက္သည့္အခါတြင္ လူထုက ဘယ္လိုတုန္႔ျပန္ပါသလဲ။ လူထုက သူ႔ကို ေႏြးေထြးလႈိက္လွဲစြာ ေပြ႕ဖက္ၾကသည္။
အဂၤါေန႔က YouTube တြင္ လႊင့္တင္လာသည့္ ဗြီဒီယိုထဲတြင္ မ်က္ႏွာကို အ၀တ္စည္းထားသည့္ မြတ္စလင္အမ်ိဳးသားက ဆိုင္းဘုတ္ႏွစ္ခုကို ကိုင္ေဆာင္၍ Place de la Repugbliqueရင္ျပင္တြင္ မတ္တပ္ရပ္ေနသည္။
ဆိုင္းဘုတ္တစ္ခုတြင္ ‘က်ေနာ္မြတ္စလင္ပါ။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ အၾကမ္းဖက္သမားပါ’ဟု ေရးသားထားၿပီ ေနာက္ဆိုင္းဘုတ္တစ္ခုတြင္မူ ‘က်ေနာ္ ခင္ဗ်ားတို႔ကို ယံုတယ္။ ခင္ဗ်ားတို႔ က်ေနာ့္ကို ယံုသလား။ ယံုရင္ က်ေနာ့္ကို ေပြ႕ဖက္ပါ’’ဟု ေရးသားထားသည္။
ကေလးလူႀကီးမေရြး တစ္ေယာက္ၿပီးတစ္ေယာက္ မ်က္ရည္ၿဖိဳင္ၿဖိဳင္က်လွ်က္ မ်က္ႏွာအ၀တ္စည္းထားသည့္ မြတ္စလင္အမ်ိဳးသားထံသို႔ အေျပးသြားကာ ေပြ႕ဖက္ၾကသည္။
‘အၾကမ္းဖက္သမားက အၾကမ္းဖက္သမားပါပဲ။ ဘာအတြက္မွမဟုတ္ဘဲ အျခားလူတစ္ေယာက္ကို သတ္ျဖတ္ခ်င္ေနတဲ့လူပါ။ မြတ္စလင္ဘာသာ၀င္စစ္စစ္တစ္ေယာက္က အဲဒီလို ဘယ္ေတာ့မွ မလုပ္ပါဘူး။ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ဘာသာတရားက အဲဒါကို တားျမစ္ပါတယ္’’ဟု မြတ္စလင္အမ်ိဳးသားဆိုသူက မ်က္ႏွာတြင္စည္းထားသည့္ အ၀တ္ကို ဖယ္ရွားရင္း ေအာ္ေျပာေနသည္။

No comments:

Post a Comment